Tuesday, July 04, 2006

Geoffrey Chaucer Hath a Blog

Geoffrey Chaucer Hath a Blog is a delightful read. I am particularly fond of guest blogger Katherine de Swineford. Here is a taste:

"Teest teest teestynge

Sin neither dere Geffrey ne me can no thynge about computerie there hath been doubte as to howe wele he hath setten up thyse "geste-blogger" acounte. Here endeth my teeste poste...

Geffrey hath sayd I ought to speke of affayres presente and of courtlie gossip. Here is some gossip for yow: Constanze de Castelle is a bytch and I hate hir...

Whan in my chaumbre, I may goon about with myn wimple off, my sleves un-bouttoned, my skrits pullen up with my ceincturette and my hosen casten wey, and then hit be nat so badde, but whan I nede appere for othres, unlees hit be my Johne, hit is dredful and I growe reed and drenched, and stynke lyk a stable. My Johne hath sayd he lyketh the mannir in whych I stinke; he is so swoote! But ne myn own selfe lyketh how I stinke, so goon I shale to the bathes thyse weke."

Labels:

1 Comments:

At 1:57 PM, Blogger Carol Peters said...

yes, this is my latest fave too

 

Post a Comment

<< Home